آرتور دانتوبازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
آزادهتحلیل نشانههای خودشیفتگی در شخصیت بهرام بر اساس داستان بهرام و آزاده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 54-63]
آلایندههای پلاستیکیمطالعۀ نحوۀ انعکاس آلودگی زیستبومهای دریایی جنوب کشور در بیستمین جشنوارۀ هنر محیطی ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 64-75]
آلبوم نی نواتحلیل آلبوم موسیقی «نینوا» به آهنگسازی حسین علیزاده با تکیه بر مفهوم رنج و شادی فینفسه در نظام زیباییشناختی آرتور شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 27-37]
آلخاندرو خودوروفسکیامکانهای مفهوم اجرا در سینما [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-101]
آلودگی آبمطالعۀ نحوۀ انعکاس آلودگی زیستبومهای دریایی جنوب کشور در بیستمین جشنوارۀ هنر محیطی ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 64-75]
آوازخوانیبحثی پیرامونِ تناسباتِ اجرایی و موسیقایی: از ضرورت و شِگِرد تا همراهی با زمانه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
آوانگاردیسمآوانگاردیسم رومانتیک: نسبت پرفورمنس آوانگارد با رومانتیسیسم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 8-24]
آینه کاریمطالعۀ تطبیقی بازتاب مؤلفه های سنتی معماری در آثار منیر شاهرودی فرمانفرماییان و سوزان حفونه [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
آیینامکانهای مفهوم اجرا در سینما [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-101]
ا
ابژه ایدئالاثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
ابژه فیزیکیاثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
ابژه قصدیاثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
ابن تیمیّهساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
اثر موسیقیاثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
اثر هنریبررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
اجرااثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
اجراامکانهای مفهوم اجرا در سینما [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-101]
اجرایی شدنِ هنرهاآوانگاردیسم رومانتیک: نسبت پرفورمنس آوانگارد با رومانتیسیسم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 8-24]
اختگیبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
اختلالتحلیل نشانههای خودشیفتگی در شخصیت بهرام بر اساس داستان بهرام و آزاده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 54-63]
ادبیاتتجلی رنج در اساطیر، با نگاهی به اسطورۀ گیلگمش [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 4-15]
ادبیات عرفانی ایرانچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
ادگار آلن پوچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
اسپینوزاتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
اسطورهتجلی رنج در اساطیر، با نگاهی به اسطورۀ گیلگمش [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 4-15]
اسطورهگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
اسطوره مانویتمطالعة نماد ماه در هنر مانوی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 54-63]
اعتیادمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
اقتباس نمایشیچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
الهیات مسیحیرنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
انتری که لوطیش مرده بودتحلیل روانکاوانۀ شخصیت «مخمل» در داستان کوتاه «انتری که لوطیش مرده بود» نوشتة صادق چوبک با تکیه بر نظریۀ روانکاوی اجتماعی کارن هورنای [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 16-24]
ایدئالیسمتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
ب
بادی آرتپژوهشی در زمینه معنای خشونت و شوک در هنر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 19-38]
بازنماییتحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
بایگانی عکسرویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
بدن-آگاهیواکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
بدن نامتعارفبدن نامتعارف به مثابۀ ابژۀ جنگ در آثار کازوئو اونو [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 16-26]
بقاتحلیل چند مستند شاعرانه، بر مبنای فلسفۀ شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 47-53]
بهرامتحلیل نشانههای خودشیفتگی در شخصیت بهرام بر اساس داستان بهرام و آزاده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 54-63]
بوتوبدن نامتعارف به مثابۀ ابژۀ جنگ در آثار کازوئو اونو [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 16-26]
بینامتنیترنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
پ
پسااستعماریهنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
پساکروناواکاوی مؤلفههای مؤثر بر ارتقاء سلامت در فضای مسکونی در دوران کرونا و پساکرونا (نمونهی موردی: مجتمع مسکونی ششصد دستگاه مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 13-21]
پهلوی اولرویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
پیتر بروگل مهترواکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
ت
تئاتر پساشینگِکیبدن نامتعارف به مثابۀ ابژۀ جنگ در آثار کازوئو اونو [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 16-26]
تاداشی سوزوکیواکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
تاریختحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
تاریخنگاریمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
تبریزرویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
تجربه خلاقدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
تجسمدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
تربیت بازیگرواکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
ترومارنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
تصوّفساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
تمثیلزیباشناسی عرفانی در آثار کامران یوسفزاده [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 33-40]
تناسباتِ اجراییبحثی پیرامونِ تناسباتِ اجرایی و موسیقایی: از ضرورت و شِگِرد تا همراهی با زمانه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
تیمورتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
ج
جامعهمطالعۀ کارکردهای پنهان هنر در جامعه؛ با تاکید بر ظرفیت قانونگذاری هنرمندان معاصر ایران [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 25-32]
جنسیتتحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
جنگ جهانیتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
جهانهای هنریبازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
جورج دیکیبازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
جورجو آگامبنرنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ح
حاشیۀ شهرمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
حافظتبیین و تحلیل تطبیقی مفهوم زیبایی بر بنیاد آراء و اندیشه های فلوطین و غزلیات حافظ شیرازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 26-38]
حراج هنری تهرانمطالعۀ بازتاب تحولات اجتماعی بر نقاشی انتزاعی معاصر ایران، با تکیه بر رویکرد بازتاب ویکتوریا الکساندر (مطالعۀ موردی: حراج هنری تهران) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 21-36]
حسین علیزادهتحلیل آلبوم موسیقی «نینوا» به آهنگسازی حسین علیزاده با تکیه بر مفهوم رنج و شادی فینفسه در نظام زیباییشناختی آرتور شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 27-37]
حماقتواکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
خط بای بایین فیلیپینبررسی تطبیقی خط نستعلیق ایرانی و خط بای بایین فیلیپینی از لحاظ قدمت، نحوه شکل گیری و نگارش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-18]
خط نستعلیقبررسی تطبیقی خط نستعلیق ایرانی و خط بای بایین فیلیپینی از لحاظ قدمت، نحوه شکل گیری و نگارش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-18]
خلیجفارسمطالعۀ نحوۀ انعکاس آلودگی زیستبومهای دریایی جنوب کشور در بیستمین جشنوارۀ هنر محیطی ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 64-75]
خوانش روانکاوانهبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
خودآییناثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
خودشیفتگیتحلیل نشانههای خودشیفتگی در شخصیت بهرام بر اساس داستان بهرام و آزاده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 54-63]
خوشنویسیبررسی تطبیقی خط نستعلیق ایرانی و خط بای بایین فیلیپینی از لحاظ قدمت، نحوه شکل گیری و نگارش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-18]
خوشنویسیمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
خیال منفصلزیباشناسی عرفانی در آثار کامران یوسفزاده [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 33-40]
د
دادائیسم و سوررئالیسمآوانگاردیسم رومانتیک: نسبت پرفورمنس آوانگارد با رومانتیسیسم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 8-24]
داستانچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
درامدرمانیمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
دستهبندی عکسهارویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
دگرآییناثر موسیقی و اجرای آن در زیباییشناسی پدیدارشناختی رومن اینگاردن [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 8-20]
دوران تیموریتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
دیدمانتحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
ر
رئالیسمتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
راهکار طراحیواکاوی مؤلفههای مؤثر بر ارتقاء سلامت در فضای مسکونی در دوران کرونا و پساکرونا (نمونهی موردی: مجتمع مسکونی ششصد دستگاه مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 13-21]
رباتهای خلاقدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
رضا عباسیرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
رنجتجلی رنج در اساطیر، با نگاهی به اسطورۀ گیلگمش [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 4-15]
رنجبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
رنجتحلیل چند مستند شاعرانه، بر مبنای فلسفۀ شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 47-53]
رنجگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
رنجرنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
رنه مگریتچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
روانکاویگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
روانکاوی اجتماعیتحلیل روانکاوانۀ شخصیت «مخمل» در داستان کوتاه «انتری که لوطیش مرده بود» نوشتة صادق چوبک با تکیه بر نظریۀ روانکاوی اجتماعی کارن هورنای [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 16-24]
رومانتیسیسمآوانگاردیسم رومانتیک: نسبت پرفورمنس آوانگارد با رومانتیسیسم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 8-24]
رومانتیسیسمتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
رویکرد بازتابمطالعۀ بازتاب تحولات اجتماعی بر نقاشی انتزاعی معاصر ایران، با تکیه بر رویکرد بازتاب ویکتوریا الکساندر (مطالعۀ موردی: حراج هنری تهران) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 21-36]
ریچارد شکنرامکانهای مفهوم اجرا در سینما [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-101]
ز
زندگی روزمرهواکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
زن زندگی آزادی«واگویههای یک جنبش اجتماعی» کارکردهای رِتوریکیِ ترانۀ اعتراضیِ برای... [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 3-15]
زیباییتبیین و تحلیل تطبیقی مفهوم زیبایی بر بنیاد آراء و اندیشه های فلوطین و غزلیات حافظ شیرازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 26-38]
زیباییشناسیتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
زیبایی شناسیمطالعۀ نقش و کارکرد قوۀ خیال در خلق اثر موسیقایی براساس اندیشۀ سهروردی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 8-25]
زیبایی شناسیلیندا ناکلین " چرا هرگز هنرمندان زن وجود نداشته اند ؟" [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 64-72]
زیبایی شناسیتحلیل آلبوم موسیقی «نینوا» به آهنگسازی حسین علیزاده با تکیه بر مفهوم رنج و شادی فینفسه در نظام زیباییشناختی آرتور شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 27-37]
ژ
ژک لکانبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
ژوئیسانسبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
س
ساریمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
سازریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
ساسانیپژوهشی پیرامون تداوم اصل همزمانی در نگاره های پیش و پس از اسلام [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 39-53]
ساموئل بکترنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
ستون کیهانگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
سرنایریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
سلامتواکاوی مؤلفههای مؤثر بر ارتقاء سلامت در فضای مسکونی در دوران کرونا و پساکرونا (نمونهی موردی: مجتمع مسکونی ششصد دستگاه مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 13-21]
سنت نگارگریپژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
سهروردیمطالعۀ نقش و کارکرد قوۀ خیال در خلق اثر موسیقایی براساس اندیشۀ سهروردی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 8-25]
سورئالیسمچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
سورئالیسمهنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
سوزان حفونهمطالعۀ تطبیقی بازتاب مؤلفه های سنتی معماری در آثار منیر شاهرودی فرمانفرماییان و سوزان حفونه [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
سوژهمحوررویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
سینما اجراامکانهای مفهوم اجرا در سینما [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-101]
سینمای مستند شاعرانهتحلیل چند مستند شاعرانه، بر مبنای فلسفۀ شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 47-53]
ش
شارل بودلرچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
شاه عباس اول صفویرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
شاهنامهی بایسنقریتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
شوپنهاورتحلیل آلبوم موسیقی «نینوا» به آهنگسازی حسین علیزاده با تکیه بر مفهوم رنج و شادی فینفسه در نظام زیباییشناختی آرتور شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 27-37]
شوپنهاورتحلیل چند مستند شاعرانه، بر مبنای فلسفۀ شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 47-53]
شوکپژوهشی در زمینه معنای خشونت و شوک در هنر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 19-38]
شیطانساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
شیلرتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
ص
صادق چوبکتحلیل روانکاوانۀ شخصیت «مخمل» در داستان کوتاه «انتری که لوطیش مرده بود» نوشتة صادق چوبک با تکیه بر نظریۀ روانکاوی اجتماعی کارن هورنای [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 16-24]
صفویانرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
ط
طنزواکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
ظ
ظرفیت قانونگذاریمطالعۀ کارکردهای پنهان هنر در جامعه؛ با تاکید بر ظرفیت قانونگذاری هنرمندان معاصر ایران [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 25-32]
ع
عالم مثالزیباشناسی عرفانی در آثار کامران یوسفزاده [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 33-40]
عالم محسوسزیباشناسی عرفانی در آثار کامران یوسفزاده [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 33-40]
عبیدزاکانیساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
عزت نفسمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
عکاسیتحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
علوم ارتباطات«واگویههای یک جنبش اجتماعی» کارکردهای رِتوریکیِ ترانۀ اعتراضیِ برای... [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 3-15]
ف
فضای مسکونیواکاوی مؤلفههای مؤثر بر ارتقاء سلامت در فضای مسکونی در دوران کرونا و پساکرونا (نمونهی موردی: مجتمع مسکونی ششصد دستگاه مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 13-21]
فلدنکرایسواکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
فلسفهتحلیل چند مستند شاعرانه، بر مبنای فلسفۀ شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 47-53]
فلوطینتبیین و تحلیل تطبیقی مفهوم زیبایی بر بنیاد آراء و اندیشه های فلوطین و غزلیات حافظ شیرازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 26-38]
فمنیسمتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
فن آوری خلاقدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
ق
قاجاررویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
قانونالصورمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
قدرتتحلیل تاریخی- انتقادی دیدمانهای غالب جنسیت در دورة پهلوی: یک روانکاوی اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 37-63]
قلندرهاساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
قوه خیالمطالعۀ نقش و کارکرد قوۀ خیال در خلق اثر موسیقایی براساس اندیشۀ سهروردی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 8-25]
ک
کاربر خلاقدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
کارکردهای پنهانمطالعۀ کارکردهای پنهان هنر در جامعه؛ با تاکید بر ظرفیت قانونگذاری هنرمندان معاصر ایران [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 25-32]
کارن هورنایتحلیل روانکاوانۀ شخصیت «مخمل» در داستان کوتاه «انتری که لوطیش مرده بود» نوشتة صادق چوبک با تکیه بر نظریۀ روانکاوی اجتماعی کارن هورنای [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 16-24]
کازوئو اونوبدن نامتعارف به مثابۀ ابژۀ جنگ در آثار کازوئو اونو [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 16-26]
کانتتحقق ظرفیتهای رئالیسم فراگیر از برهمآمیزی ایدئالیسم آلمانی و زیباییشناسی منفی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 29-35]
کروناواکاوی مؤلفههای مؤثر بر ارتقاء سلامت در فضای مسکونی در دوران کرونا و پساکرونا (نمونهی موردی: مجتمع مسکونی ششصد دستگاه مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 13-21]
کلاینگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
کمدی الهیرنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
گفتمان قدرتتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
گلستان هنرمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
گیلگمشتجلی رنج در اساطیر، با نگاهی به اسطورۀ گیلگمش [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 4-15]
ل
لورا نایتتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
لیندا ناکلینلیندا ناکلین " چرا هرگز هنرمندان زن وجود نداشته اند ؟" [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 64-72]
لیندا هاتچونچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
لین شمیتچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
م
مؤلفه های سنتی معماریمطالعۀ تطبیقی بازتاب مؤلفه های سنتی معماری در آثار منیر شاهرودی فرمانفرماییان و سوزان حفونه [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
متد سوزوکیواکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
مترجمچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
محمد سیاه قلمساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
مخاطبتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
مخاطببررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
مسکرساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
مشربیهمطالعۀ تطبیقی بازتاب مؤلفه های سنتی معماری در آثار منیر شاهرودی فرمانفرماییان و سوزان حفونه [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
مشروعیتتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
مصرهنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
مطالعات میا ن فرهنگیبررسی تطبیقی خط نستعلیق ایرانی و خط بای بایین فیلیپینی از لحاظ قدمت، نحوه شکل گیری و نگارش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-18]
مکاشفهچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
مکتب اصفهانرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
مناسبخوانیبحثی پیرامونِ تناسباتِ اجرایی و موسیقایی: از ضرورت و شِگِرد تا همراهی با زمانه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
مناقب هنرورانمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
منیر شاهرودی فرمانفرماییانمطالعۀ تطبیقی بازتاب مؤلفه های سنتی معماری در آثار منیر شاهرودی فرمانفرماییان و سوزان حفونه [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
موج دوم فمینیسمهنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
موسیقیمطالعۀ نقش و کارکرد قوۀ خیال در خلق اثر موسیقایی براساس اندیشۀ سهروردی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 8-25]
موسیقیتحلیل آلبوم موسیقی «نینوا» به آهنگسازی حسین علیزاده با تکیه بر مفهوم رنج و شادی فینفسه در نظام زیباییشناختی آرتور شوپنهاور [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 27-37]
موسیقی کلاسیک ایرانیبحثی پیرامونِ تناسباتِ اجرایی و موسیقایی: از ضرورت و شِگِرد تا همراهی با زمانه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
ن
نارسیسیسمتحلیل نشانههای خودشیفتگی در شخصیت بهرام بر اساس داستان بهرام و آزاده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 54-63]
نبوغلیندا ناکلین " چرا هرگز هنرمندان زن وجود نداشته اند ؟" [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 64-72]
نشانهشناسی اجتماعیتحلیل گفتمان قدرت از منظر نشانهشناسی اجتماعی در شاهنامهی بایسنقری (مطالعهی موردی دو نگارهی پادشاهی جمشید و بر تخت نشستن لهراسب) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 3-11]
نظریۀ استتیکآوانگاردیسم رومانتیک: نسبت پرفورمنس آوانگارد با رومانتیسیسم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 8-24]
نظریۀ فرهنگیبازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
نظریۀ نهادیبازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
نغمه ثمینیبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
نقاره ُریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
نقاشچالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
نقاشان معاصر ایرانپژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
نقاشیساتیر درنقاشی های محمد سیاه قلم نوشته جیمز وایت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 104-135]
نقاشیمروری بر تاریخنگاری رسالات هنری عصر صفوی (مطالعهی موردی: گلستان هنر، مناقب هنروران و قانونالصور) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 23-27]
نقاشیبررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
نقاشی انتزاعیمطالعۀ بازتاب تحولات اجتماعی بر نقاشی انتزاعی معاصر ایران، با تکیه بر رویکرد بازتاب ویکتوریا الکساندر (مطالعۀ موردی: حراج هنری تهران) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 21-36]
نقاشی ایرانیپژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
نقاشی معاصرپژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
نقاشی معاصر ایرانمطالعۀ بازتاب تحولات اجتماعی بر نقاشی انتزاعی معاصر ایران، با تکیه بر رویکرد بازتاب ویکتوریا الکساندر (مطالعۀ موردی: حراج هنری تهران) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 21-36]
نقد ادبیتحلیل روانکاوانۀ شخصیت «مخمل» در داستان کوتاه «انتری که لوطیش مرده بود» نوشتة صادق چوبک با تکیه بر نظریۀ روانکاوی اجتماعی کارن هورنای [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 16-24]
نقد فمینیستی تاریخ هنرلیندا ناکلین " چرا هرگز هنرمندان زن وجود نداشته اند ؟" [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 64-72]
نگارگریپژوهشی پیرامون تداوم اصل همزمانی در نگاره های پیش و پس از اسلام [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 39-53]
نگارگریرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
نگارگریریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
نمادپردازیگریز از رنج به سایهی ستون کیهانی: نقش فقدان و نمادپردازی آن در سکونت اقوام ابتدایی بر پایهی نظریهی روابط ابژه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-43]
نماد ماهمطالعة نماد ماه در هنر مانوی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 54-63]
نوازندگیبحثی پیرامونِ تناسباتِ اجرایی و موسیقایی: از ضرورت و شِگِرد تا همراهی با زمانه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
نوجوانانمطالعۀ کاربرد تئاتردرمانی از طریق بداههسازیهای اجرایی برای کمک به پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان حاشیهنشین شهر ساری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 46-53]
نوساختگراییچگونگی اقتباس نمایشی از الگوی روایی مکاشفه در ادبیات عرفانی ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
ه
هریت بِکرتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
همزمانیپژوهشی پیرامون تداوم اصل همزمانی در نگاره های پیش و پس از اسلام [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 39-53]
هنرتبیین و تحلیل تطبیقی مفهوم زیبایی بر بنیاد آراء و اندیشه های فلوطین و غزلیات حافظ شیرازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 26-38]
هنرتجلی رنج در اساطیر، با نگاهی به اسطورۀ گیلگمش [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 4-15]
هنر اسلامیپژوهشی پیرامون تداوم اصل همزمانی در نگاره های پیش و پس از اسلام [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 39-53]
هنر اعتراضیهنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
هنر پسامدرنبررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
هنر پنهانمطالعۀ کارکردهای پنهان هنر در جامعه؛ با تاکید بر ظرفیت قانونگذاری هنرمندان معاصر ایران [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 25-32]
هنر تجسمیرضا عباسی، اوج هنر تجسمی ایران در دورۀ شاه عباس اول صفوی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 73-87]
هنر دیجیتالدلالت بدن در هنر معاصر نوشته اِمانوئلا وُگیازاکی و آرتور کُروکوسکی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-130]
هنر قدسیمطالعۀ نقش و کارکرد قوۀ خیال در خلق اثر موسیقایی براساس اندیشۀ سهروردی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 8-25]
هنر قدسیزیباشناسی عرفانی در آثار کامران یوسفزاده [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 33-40]
هنر مانویمطالعة نماد ماه در هنر مانوی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 54-63]
هنر محیطیمطالعۀ نحوۀ انعکاس آلودگی زیستبومهای دریایی جنوب کشور در بیستمین جشنوارۀ هنر محیطی ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 64-75]
هنر مدرنبررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
هنر مدرنیسمتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
هنر معاصرپژوهشی در زمینه معنای خشونت و شوک در هنر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 19-38]
هنرمندبررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
هنرمندان معاصر ایرانمطالعۀ کارکردهای پنهان هنر در جامعه؛ با تاکید بر ظرفیت قانونگذاری هنرمندان معاصر ایران [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 25-32]
هنرمند زنتبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
هنر و آزادیهنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
هیولاخوانیبازنمایی رنج از منظر روانکاوانه، در نمایشنامۀ «هیولاخوانی» نوشتۀ نغمه ثمینی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 38-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد